Denníček - október 2018: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Robotický krúžok
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
dBez shrnutí editace
dBez shrnutí editace
Riadok 49: Riadok 49:


[[Image:psicek.png|600px]]
[[Image:psicek.png|600px]]
<youtube>kkkjhjhgg</youtube>
<youtube>A98I9Gpr2xw</youtube>
</div>
</div>

Verzia z 12:45, 15. október 2018

2.10. utorok:

Na dnešnom krúžku sme si prečítali prvú polovicu zadania výskumného projektu a porozmýšľali nad ňou. Úlohy, ktoré sme si stanovili, sme napísali na novú stránku k výskumnému projektu. V druhej časti sme trénovali tímovú prácu - spoluprácu a komunikáciu, spoločne sme stavali z kociek LEGO nejaké zviera a most.

Sachisti2018.jpg

Okrem toho Ondrej a Matúš podkladali a začali programovať svojich prvých robotov z LEGO MINDSTORMS.

4.10. štvrtok:

Katka priniesla svoje nápady čo všetko potrebuje astronaut, ak cestuje na inú planétu, ostatní tiež ešte porozmýšľajú, aby sme ich mohli čo najskôr prediskutovať!

Na krúžok nám prišiel stôl, rozložili sme naň modely a znovu sme si dôkladne pozreli video so zadaním misií FLL 2018/2019.

Stol.jpg

Na tabuľu sme si napísali zoznam všetkých misií aj s bodovaním a diskutovali sme o tom, na ktoré misie treba vyrobiť náradie a ako by sa misie pomocou náradia dali splniť.

Tabula1.png

Tabula2.png

Zistili sme, že najväčší možný súčet bodov je okolo 408.

Na druhú tabuľu sme rozpísali úlohy - zostrojenie rôzneho náradia k základnému robotovi - do ktorých by sme sa už mohli pustiť.

Ulohy.jpg

Oliver s Rišom začali rozmýšľať nad zrýchlovacím prevodom a Matúš s Miškom nad výmenou podvozku za veľké kolesá, aby sa dalo prejsť cez krátery.

9.10. utorok:
Prediskutovali sme úlohy k výskumnému projektu a prešli sme Katkin zoznam. K jednotlivým bodom sme hľadali čo najviac zaujímavých informácií, ktoré sme nepoznali. Do budúceho týždňa každý vyhľadá a doplní ďalšie informácie.

Zahrali sme sa tréningovo na tímovú prácu:

Polovica členov tímu si pozrela video a druhej polovici tímu sa potom snažila bez rozprávania zahrať, čo bolo na videu, kým to nedokázali vysvetliť. Potom sme hru zopakovali naopak s iným videom.

Pantomima.jpg

Napokon sa všetci pustili do stavania doplnkov pre svoje misie.

11.10. štvrtok:

Katka vytvorila robota psíčka, ktorý si udržiava 40cm vzdialenosť od prekážky.

Psicek.png