Denníček - december 2022: Rozdiel medzi revíziami
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Vytvorená stránka „Nové úlohy: # počítanie čiar: robot sa rozbehne, vždy keď prejde ponad čiernu čiaru zapíska, a keď sa dostane k prekážke, zastane a potom znovu zapíska toľkokrát, koľko čiar prešiel # zapamätanie rytmu: používateľ stláča tlačidlo v nejakom rytme, keď ho prestane stláčať, tak robot odpípa ten istý rytmus naspäť # rozpoznávanie vzorov: robot prejde ponad čierne čiary, ktoré sa od seba nachádzajú v rôznych vzdialenostiach, pr…“) |
Bez shrnutí editace |
||
Riadok 4: | Riadok 4: | ||
# zapamätanie rytmu: používateľ stláča tlačidlo v nejakom rytme, keď ho prestane stláčať, tak robot odpípa ten istý rytmus naspäť | # zapamätanie rytmu: používateľ stláča tlačidlo v nejakom rytme, keď ho prestane stláčať, tak robot odpípa ten istý rytmus naspäť | ||
# rozpoznávanie vzorov: robot prejde ponad čierne čiary, ktoré sa od seba nachádzajú v rôznych vzdialenostiach, príkad: |...|..|.|.|......| a zapamätá si tento vzor. Potom sa rovnakým spôsobom (po stlačení šípky vpravo) naučí druhý podobný vzor, kde sú čiary v iných rozostupoch (je ich rovnako veľa). Napokon robot načíta tretí vzor - ktorý sa buď podobá na prvý z nich alebo na druhý z nich alebo ani na jeden - a podľa toho oznámi na displeji číslo 1, 2, alebo nič. | # rozpoznávanie vzorov: robot prejde ponad čierne čiary, ktoré sa od seba nachádzajú v rôznych vzdialenostiach, príkad: |...|..|.|.|......| a zapamätá si tento vzor. Potom sa rovnakým spôsobom (po stlačení šípky vpravo) naučí druhý podobný vzor, kde sú čiary v iných rozostupoch (je ich rovnako veľa). Napokon robot načíta tretí vzor - ktorý sa buď podobá na prvý z nich alebo na druhý z nich alebo ani na jeden - a podľa toho oznámi na displeji číslo 1, 2, alebo nič. | ||
[[Image:program_metro.png]] |
Verzia z 16:04, 2. december 2022
Nové úlohy:
- počítanie čiar: robot sa rozbehne, vždy keď prejde ponad čiernu čiaru zapíska, a keď sa dostane k prekážke, zastane a potom znovu zapíska toľkokrát, koľko čiar prešiel
- zapamätanie rytmu: používateľ stláča tlačidlo v nejakom rytme, keď ho prestane stláčať, tak robot odpípa ten istý rytmus naspäť
- rozpoznávanie vzorov: robot prejde ponad čierne čiary, ktoré sa od seba nachádzajú v rôznych vzdialenostiach, príkad: |...|..|.|.|......| a zapamätá si tento vzor. Potom sa rovnakým spôsobom (po stlačení šípky vpravo) naučí druhý podobný vzor, kde sú čiary v iných rozostupoch (je ich rovnako veľa). Napokon robot načíta tretí vzor - ktorý sa buď podobá na prvý z nich alebo na druhý z nich alebo ani na jeden - a podľa toho oznámi na displeji číslo 1, 2, alebo nič.