RoboCup: Rozdiel medzi revíziami
Bez shrnutí editace |
dBez shrnutí editace |
||
Riadok 34: | Riadok 34: | ||
S Oliverom sme sa venovali programovaniu Androida. Namiesto 2500-riadkového príkladu na fotenie a ukladanie obrázkov do súboru sme začali s prázdnou aplikáciou, ktorá vie vyvolať fotenie obrázka a zobrazovať informácie. Naučili sme sa ako do prázdneho layoutu aplikácie pridat dalsie widgety, ako ich pouzit z programu a ako sa vyvolava fotenie z aplikacie. Zatial sa nam to ale nepaci, lebo to foti stale dookola a vyzaduje si kliknutie na dotykovy displej. Musime to skusit asi nejak inak - tahat obrazky priamo z hardveru... tie layouty sa s nami tiez este velmi nekamaratia, takze budeme pokracovat. | S Oliverom sme sa venovali programovaniu Androida. Namiesto 2500-riadkového príkladu na fotenie a ukladanie obrázkov do súboru sme začali s prázdnou aplikáciou, ktorá vie vyvolať fotenie obrázka a zobrazovať informácie. Naučili sme sa ako do prázdneho layoutu aplikácie pridat dalsie widgety, ako ich pouzit z programu a ako sa vyvolava fotenie z aplikacie. Zatial sa nam to ale nepaci, lebo to foti stale dookola a vyzaduje si kliknutie na dotykovy displej. Musime to skusit asi nejak inak - tahat obrazky priamo z hardveru... tie layouty sa s nami tiez este velmi nekamaratia, takze budeme pokracovat. | ||
Takto pripojíme Arduino na ktorom budú svetelné senzory: | |||
[https://www.dexterindustries.com/howto/connecting-ev3-arduino/ Prepojenie EV3 s arduinom] |
Verzia z 14:12, 18. január 2018
Utorok 9.11
Takto vyzerala prvá konštrukcia
Potom to Matej upravil do takejto podoby:
Utorok 14.11
Dnes sme upravili prveho futbalistu. Palo nam priniesol loptu a tak sme testovali dribler.Zatial velmi nefunguje. Rozhodli sme sa, že mobil prepojime s EV3 pomocou arduinovej zbernice.Takisto tam chceme pridať aj jeden arduinovy svetelny senzor, ktory bude sledovat, či sa lopta nachadza v dribelry. Naucili sme sa aj nieco o pixeloch napriklad RGB a alebo o vlnach a poliach.
Utorok 21.11
Matej vytvaral 3D obraz v Lego Designery.
Ja som dnes opravil a doladil dribler.
Dnes nas navštívil aj Oli Š. a pomohol nam spajkovať ARDUINO s EV3.
S Oliverom sme sa venovali programovaniu Androida. Namiesto 2500-riadkového príkladu na fotenie a ukladanie obrázkov do súboru sme začali s prázdnou aplikáciou, ktorá vie vyvolať fotenie obrázka a zobrazovať informácie. Naučili sme sa ako do prázdneho layoutu aplikácie pridat dalsie widgety, ako ich pouzit z programu a ako sa vyvolava fotenie z aplikacie. Zatial sa nam to ale nepaci, lebo to foti stale dookola a vyzaduje si kliknutie na dotykovy displej. Musime to skusit asi nejak inak - tahat obrazky priamo z hardveru... tie layouty sa s nami tiez este velmi nekamaratia, takze budeme pokracovat.
Takto pripojíme Arduino na ktorom budú svetelné senzory: