Denníček - október 2017: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Robotický krúžok
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
dBez shrnutí editace
Bez shrnutí editace
Riadok 52: Riadok 52:


Oliver: [[Media:piskvorky_v2.zip|nová verzia]].
Oliver: [[Media:piskvorky_v2.zip|nová verzia]].
Dik za info ani ja som to tam nenasiel.

Verzia z 15:28, 5. október 2017

Na tohtoročný krúžok sa zatiaľ prihlásili títo mladí robotici:

Matej a Oliver, ktorí už chodili aj minulý rok
Maris, náš súťažiaci zo súťaže ISTROBOT'2016
Gregor, Martin, Šimon, Ľubo - šiestaci, ktorí sa tento rok prvý raz zoznamujú s robotmi
Peter, Matejov spolužiak, ktorý už NXT trochu zažil v minulosti.

Keďže máme veľa začiatočníkov a aj poplatky za účasť sú vysoké, rozhodli sme sa, že do FLL sa prihlásime až o rok, keď nazbierame viac skúseností.

Začali sme stavbou päťminútových robotov a programovali sme ich priamo na riadiacej jednotke NXT.

Dnes sme sa konečne dostali k programovaniu robotov na v softvéri na PC a vyriešili sme dve úlohy. Výborné je, že sa ich podarilo vyriešiť všetkým účastníkom.

Prvou úlohou bol pohyb do štvorca:

Program:

Program pohyb do stvorca.png

Download: program

Druhou úlohou bolo prejsť cez bludisko z krabíc.

Gregorov robot prechádza cez bludisko:

Program:

Gregorove bludisko.png

Download: program

Okrem toho sa Maris, Matej a Oliver pripravujú na súťaže G-Robot a RoboRave. Oliver programuje piškvorky,

rozpracovaná verzia programu: piskvorky.zip a Matej robí na rytierskych zápasoch. Maris stavia autonómny autobus.

Gregor vytvoril odmávanie pretekárov v cieľovej rovinke:

Program:

Cielova paska.png

Download: program

Palo, musi sa robot po posunuti poslednej piskvorky na spravne miesto dostat do base??????

Palo: v pravidlách sa o tom nič nepíše, takže nemusí.

Oliver: nová verzia. Dik za info ani ja som to tam nenasiel.