Denníček - január 2018: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Robotický krúžok
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
dBez shrnutí editace
dBez shrnutí editace
Riadok 36: Riadok 36:
Download: [[Media:martino_rameno.zip|martino_rameno.zip]]
Download: [[Media:martino_rameno.zip|martino_rameno.zip]]


<youtube></youtube>
<youtube>DeXoo1ucPjA</youtube>


Martin pokračoval vo vylepšovaní programu z utorka. Upravil ho tak, aby robot počítal čiary, keď cez ne prechádza. Na konci, keď zastane pri prekážke, zapíska znovu toľkokrát, koľko čiar po ceste uvidel.
Martin pokračoval vo vylepšovaní programu z utorka. Upravil ho tak, aby robot počítal čiary, keď cez ne prechádza. Na konci, keď zastane pri prekážke, zapíska znovu toľkokrát, koľko čiar po ceste uvidel.
Riadok 48: Riadok 48:
Download: [[Media:martinovo_pocitanie_ciar.zip|martinovo_pocitanie_ciar.zip]]
Download: [[Media:martinovo_pocitanie_ciar.zip|martinovo_pocitanie_ciar.zip]]


<youtube></youtube>
<youtube>i_1SthNOuWQ</youtube>


<youtube></youtube>
<youtube>DZYNWlxgkbE</youtube>


Matej so Samom upravovali futbalistických robotov a plánovali ich program.
Matej so Samom upravovali futbalistických robotov a plánovali ich program.
</div>
</div>

Verzia z 16:43, 25. január 2018

Štvrtok, 18.1.2017

Stretli sme sa prvýkrát v tomto roku. Oliver s Matejom sa venovali príprave káblika na prepojenie arduina s EV3 i modelovaniu pre 3D tlač, v piatok sme navštívili Fablab.


Utorok, 23.1.2017

Martin trochu upravil Marisovho robota. Svetelným senzorom zaznamenáva čiary a na každej zapíska. Na konci pred prekážkou zastaví.

Martinov dostihovy robot.jpg

Pipac na ciarach.png

Download: dostihy.zip

Ľubo a Gregor doupravovali, nakalibrovali a otestovali svojich sumo robotov:

Matej poskladal celkom nového sumistu aj s pohyblivou naberačkou, ale musí ešte zlepšiť ozubené prevody, aby nepreskakovali.


Štvrtok, 25.1.2017

Marta dostala úlohu vytvoriť robotické rameno, ktoré je možné dvoma tlačidlami jemne posúvať do jednej a do druhej strany. Kým sa tlačidlo drží stlačené, rameno sa otáča. Ak sa dostane do hraničnej polohy, tak sa už ďalej neotáča - takto to funguje do oboch strán.

Tu je výsledok:

Martino rameno.png

Download: martino_rameno.zip

Martin pokračoval vo vylepšovaní programu z utorka. Upravil ho tak, aby robot počítal čiary, keď cez ne prechádza. Na konci, keď zastane pri prekážke, zapíska znovu toľkokrát, koľko čiar po ceste uvidel.

Pomohli sme si najskôr jednoduchšou úlohou - keď robot počíta stlačenia oranžového tlačidla a tú sme potom upravili.

Tu je výsledok:

Martinovo pocitanie ciar.png

Download: martinovo_pocitanie_ciar.zip

Matej so Samom upravovali futbalistických robotov a plánovali ich program.