Denníček - október 2017: Rozdiel medzi revíziami
Bez shrnutí editace |
dBez shrnutí editace |
||
Riadok 48: | Riadok 48: | ||
Palo, musi sa robot po posunuti poslednej piskvorky na spravne miesto dostat do base?????? | Palo, musi sa robot po posunuti poslednej piskvorky na spravne miesto dostat do base?????? | ||
Palo: v pravidlách sa o tom nič nepíše, takže nemusí. | |||
Oliver: [[Media:piskvorky_v2.zip|nová verzia]]. |
Verzia z 14:49, 5. október 2017
Na tohtoročný krúžok sa zatiaľ prihlásili títo mladí robotici:
Matej a Oliver, ktorí už chodili aj minulý rok
Maris, náš súťažiaci zo súťaže ISTROBOT'2016
Gregor, Martin, Šimon, Ľubo - šiestaci, ktorí sa tento rok prvý raz zoznamujú s robotmi
Peter, Matejov spolužiak, ktorý už NXT trochu zažil v minulosti.
Keďže máme veľa začiatočníkov a aj poplatky za účasť sú vysoké, rozhodli sme sa, že do FLL sa prihlásime až o rok, keď nazbierame viac skúseností.
Začali sme stavbou päťminútových robotov a programovali sme ich priamo na riadiacej jednotke NXT.
Dnes sme sa konečne dostali k programovaniu robotov na v softvéri na PC a vyriešili sme dve úlohy. Výborné je, že sa ich podarilo vyriešiť všetkým účastníkom.
Prvou úlohou bol pohyb do štvorca:
Program:
Download: program
Druhou úlohou bolo prejsť cez bludisko z krabíc.
Gregorov robot prechádza cez bludisko:
Program:
Download: program
Okrem toho sa Maris, Matej a Oliver pripravujú na súťaže G-Robot a RoboRave. Oliver programuje piškvorky,
rozpracovaná verzia programu: piskvorky.zip a Matej robí na rytierskych zápasoch. Maris stavia autonómny autobus.
Gregor vytvoril odmávanie pretekárov v cieľovej rovinke:
Program:
Download: program
Palo, musi sa robot po posunuti poslednej piskvorky na spravne miesto dostat do base??????
Palo: v pravidlách sa o tom nič nepíše, takže nemusí.
Oliver: nová verzia.