Denníček - december 2016: Rozdiel medzi revíziami
dBez shrnutí editace |
Bez shrnutí editace |
||
Riadok 69: | Riadok 69: | ||
Palo: myslím si, že je to veľmi pekné umiestnenie, na to, že sme v tíme mali dvoch piatokov, jedného šiestaka a jedného siedmaka, ktorý sa s robotickým legom stretol prvý raz tento september. Nemohli sme nechať všetko len na Patrika. Myslím si, že sme sa veľmi veľa naučili a na krúžku veľakrát aj dobre zabavili. A prvé miesto za kategóriu Robot-Design, ktoré ste získali je veľmi dobrý výsledok! Blahoželám! | Palo: myslím si, že je to veľmi pekné umiestnenie, na to, že sme v tíme mali dvoch piatokov, jedného šiestaka a jedného siedmaka, ktorý sa s robotickým legom stretol prvý raz tento september. Nemohli sme nechať všetko len na Patrika. Myslím si, že sme sa veľmi veľa naučili a na krúžku veľakrát aj dobre zabavili. A prvé miesto za kategóriu Robot-Design, ktoré ste získali je veľmi dobrý výsledok! Blahoželám! | ||
Tu je takmer kompletná jazda, ako ste si ju pripravili, trvá | Tu je takmer kompletná jazda, ako ste si ju pripravili, trvá len niečo vyše 2 minút, na prestavbu nezostáva veľa času, aj pri veľmi efektívnej výmene doplnkov by bolo treba ešte niečo zrýchliť... Čiste teoreticky, keby to všetko vyšlo ešte lepšie ako na videu: 241 bodov! :-) | ||
[https://www.youtube.com/watch?v= | [https://www.youtube.com/watch?v=cApfaGm3zwM linka na YouTube video] - niekto by to mohol znovu zostrihať bez toho watermarku :-o (Samov projekt: [[Media:robotika.wve|robotika.wve]]) | ||
</div> | </div> |
Verzia z 00:00, 19. december 2016
1.12. štvrtok:
Dnes prišli všetci okrem Jakuba, s ktorým už na súťaž nemôžeme počítať a pracovalo sa na viacerých frontoch - Matej vytvoril novú verziu vykladača krmiva pri plameniakovi, Oliver sa snažil poskladať niečo na otáčanie modelom zvierat, Samo dolaďoval program na včelu, Olinko všetkých koordinoval a všetci pracovali na výskumnom projekte.
program: yay_fll._11_29.zip
3.12. sobota:
Patrik pracoval o sto šesť celý deň, zostrojil mechanizmus na otáčanie zvierat a naprogramoval poslednú jazdu. Doručenie a vyzdvihnutie včely bolo tiež vylepšené - dovezie sa rovno aj prasiatko.
Zostávajú tri úlohy na Robot-Game:
- vylepšiť "pumpovanie" modelu na otáčanie zvierat, aby používal otáčkový senzor aj časovač, aby pumpovanie bolo plynulejšie
- naprogramovať záložný program na vyzdvihnutie krabičky s krmivom, ak náhodou jazda, ktorá ho má doviezť nevýjde
- skontrolovať, či netreba žraloka doviezť o malý kúsok ďalej
Okrem toho by bolo dobre v poslednej jazde viezť aj prasiatko, prípadne dokončiť vyloženie mlieka z automatu.
Patrik: sesdesiat bodov za jedla a vcela: fllskorohotovi.zip
Sedesiat plus sesdesiat bodov za jedla a vcela: flluplnezeskorohotovi.zip
4.12. nedeľa:
Patrik povyspovedal ľudí na Draždiaku, vyvesil plagát, ktorý nám Martin doniesol z tlačiarne a nafotili sme veľa labutí na jazere a ľudí, ktorí ich kŕmili. Veľa z nich sme upozornili na to, že divo žijúce živočíchy by sa nemali kŕmiť, iba pod dohľadom a podľa odporúčaní odborníkov.
6.12. utorok:
Panter dnes spravil vyhodnotenie dotazniku v exeli - zadané údaje, Krotiteľ robí grafy.
Excelovský hárok: vyskum.xlsx
asi100tefll.zip
8.12. štvrtok:
Rak vyrobil grafické plány jázd:
Samo, Oliver Tiger a Patrik už iba mierne dolaďovali jazdy, pričom Samo a Oliver trénovali štartovanie, tu je posledná verzia: sachfll.zip
Všetci dokončovali prezentáciu výskumného projektu.
Oliver Tiger vyrobil dokumentáciu na kategóriu Robot-Design.
Samo napísal: Nanešťastie FLL nedopadlo tak ako by sme chceli. Skončili sme na 7. mieste z 10.
Palo: myslím si, že je to veľmi pekné umiestnenie, na to, že sme v tíme mali dvoch piatokov, jedného šiestaka a jedného siedmaka, ktorý sa s robotickým legom stretol prvý raz tento september. Nemohli sme nechať všetko len na Patrika. Myslím si, že sme sa veľmi veľa naučili a na krúžku veľakrát aj dobre zabavili. A prvé miesto za kategóriu Robot-Design, ktoré ste získali je veľmi dobrý výsledok! Blahoželám!
Tu je takmer kompletná jazda, ako ste si ju pripravili, trvá len niečo vyše 2 minút, na prestavbu nezostáva veľa času, aj pri veľmi efektívnej výmene doplnkov by bolo treba ešte niečo zrýchliť... Čiste teoreticky, keby to všetko vyšlo ešte lepšie ako na videu: 241 bodov! :-)
linka na YouTube video - niekto by to mohol znovu zostrihať bez toho watermarku :-o (Samov projekt: robotika.wve)